انجمن انیاک

نسخه‌ی کامل: نمایشگاه رسانه های دیجیتال
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نمایشگاه رسانه های دیجیتال در سال 1392 برگزار نمیشود!!!
مرکز توسعه‌ی فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در اطلاعیه‌ای اعلام کرده :
با توجه به ضرورت تجهیز مالی مناسب برای برگزاری شایسته و مطلوب «هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین­‌المللی رسانه­‌های دیجیتال» با وجود رایزنی­‌های مختلف برای جذب حامیان مالی و بنگاه­‌های اقتصادی به‌منظور بهره­‌گیری از ظرفیت­‌های حمایتی آن‌ها، از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و با وجود انجام مراحل مقدماتی برگزاری نمایشگاه از قبیل تهیه، تولید و تدوین محتواهای فرهنگ­‌سازی حوزه‌ی رسانه­‌های دیجیتال، ثبت­ نام از متقاضیان، جانمایی بخش­‌های نمایشگاهی، هماهنگی مکان برگزاری نمایشگاه (مصلای امام خمینی (ره) تهران)، تهیه‌ی سازه­‌های نمایشگاهی و ... به آگاهی می­‌رساند به‌دلیل عدم تأمین کامل منابع مالی مورد نیاز و پس از مشورت با سطوح عالی مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین­‌المللی رسانه­‌های دیجیتال به ماه­‌های آینده موکول شد.

امید است با بهره­‌گیری از توانمندی­‌ها و پتانسیل­‌های فعالان و تولیدکنندگان عرصه‌ی رسانه­‌های دیجیتال و یاری دیگر بخش­‌ها و سازمان­‌های ذی­‌ربط شاهد برگزاری باشکوه نمایشگاه هفتم در آینده‌ی نزدیک باشیم.

ولی با صحبتی که با غرفه داران پارسال شد اکثرا میگفتن که ضرر دادیم و دیگر شرکت نمیکنیم! علت ضرر هزینه بالای غرفه و عدم تبلیغات و مراجعین بسیار کم این نمایشگاه است!
لینک مرجع